Veelgestelde vragen over "Betaling"

  • Storten jullie de betaling terug als ik een bestelling annuleer?
    Mocht je besluiten de bestelling - of een deel hiervan - te annuleren en hebben wij de materialen niet speciaal voor jou besteld, dan storten wij binnen 7 dagen het desbetreffende bedrag automatisch terug.
  • Hoe snel gaat betalen via iDeal?
    Betalingen via iDEAL worden direct verwerkt. De gemiddelde tijd voor het verwerken van betalingen via internetbankieren is 2 werkdagen. Betalingen rechtstreeks gedaan via een betalingsformulier bij de bank kennen een verwerkingstijd tussen de 5 en 10 werkdagen. Ik heb betaald via iDeal of internetbankieren maar de betaling lijkt nog niet verwerkt. Wat moet ik doen? Is jouw betaling na 5 tot 10 dagen nog niet verwerkt of klopt er iets niet? Neem dan even contact met ons op. We lossen het dan zo snel mogelijk voor u op.
  • Hoe werkt betalen via iDEAL?
    Wanneer je gebruikmaakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank, dan kunt u gebruik maken van iDEAL. Je plaatst uw bestelling in het winkelwagentje. Je kunt vervolgens kiezen om te betalen met iDEAL. Je wordt doorgeleid naar jouw eigen internetbankieromgeving, waar jouw betaling klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en doe een betaling. Het bedrag wordt direct van jouw rekening afgeschreven. Wij krijgen dan bericht dat de bestelling is betaald. Als u jouw e-mailadres opgeeft, ontvang je via e-mail een bevestiging van de bestelling.
  • Wat is betalen via iDEAL?
    Met iDEAL kun je betalen via uw eigen bank. Je rekent dan af binnen uw vertrouwde internetbankieromgeving. Dit is vertrouwd, veilig en gemakkelijk. Je kunt direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je hiervoor hoeft aan te melden.
  • Moet ik een aanbetaling doen?
    Nee. Wij gaan er vanuit dat als je een bestelling bij ons plaatst dat je voornemens bent om deze te betalen binnen de daarvoor gestelde termijn.
  • Wat zijn de betalingsmogelijkheden als ik mijn bestelling afhaal?
    Wanneer je materialen komt bestellen of afhalen bij ons op het bedrijf, kun je er ook voor kiezen de bestelling op kantoor contant of per pin te voldoen.
  • Kan ik mijn bestelling betalen bij aflevering?
    Het is mogelijk om bij de aflevering jouw bestelling contant of per pin aan onze chauffeur te betalen.
  • Hoe werkt betalen via internetbankieren?
    Wanneer je ervoor hebt gekozen om vooruit te betalen via internetbankieren, dan kun je dat op dezelfde manier doen als uw andere internet betalingen. Let hierbij op dat je get  ordernummer vermeld in het betalingskenmerk.
  • Kan ik mijn bestelling vooraf betalen?
    Ja. Je kunt jouw bestelling vooraf betalen per bank of met iDEAL. Dat betekent dat je het volledige bedrag of een aanbetaling van 10% betaalt voor ontvangst van jouw bestelling. Deze manier van betalen is eenvoudig, veilig en snel.
  • Kunnen er foutjes zitten in de prijzen?
    We doen ons uiterste best om onze prijzen zo secuur mogelijk te communiceren, maar foutjes kunnen voorkomen. Zet- en drukfouten zijn daarom voorbehouden. Prijzen kunnen ook wijzigen als dat nodig is.
  • Hoe zit het met werk dat door derden of door mijzelf is gedaan?
    Postmus.nl stelt zich niet aansprakelijk voor het straatwerk dat door jijzelf of derden is aangelegd. Uitzonderingen daargelaten.
  • Zijn jullie prijzen inclusief BTW?
    Alle prijzen op onze website, in onze folders en in onze showroom zijn inclusief 21% BTW.

Liever persoonlijk contact?

Heb je een vraag of wil je meer informatie over wat wij voor jou kunnen betekenen?

Plan een afspraak

ralph