Veelgestelde vragen over "Overige"
-
Wat kan ik doen als ik een klacht heb?Wij willen graag dat je tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Toch loopt het soms anders. Dit vinden wij erg vervelend. Laat ons weten wat jouw klacht is, dan nemen wij dit zo spoedig mogelijk in behandeling. Mocht je een klacht hebben, bespreek dit dan direct tot Postmus.
-
Wat moet ik aanleveren als ik een klacht heb?Wanneer schade zichtbaar is aan jouw bestelling neem dan direct duidelijke foto's terwijl de producten nog in de verpakking zitten. Tevens ontvangen wij graag een foto van het label op de verpakking.
-
Waar kan ik mijn klacht naartoe sturen?De klacht en de foto’s kunt sturen naar: info@postmus.nl
-
Wanneer wordt mijn klacht afgewezen?Als je ondanks zichtbare gebreken m.b.t. het product toch overgaat tot verder uitpakken en/of verwerking van het product, heb je zonder voorbehoud het product geaccepteerd.
-
Er zijn tegels gebroken, wat kan ik doen?Om diverse redenen dien je rekening te houden met een breukpercentage van 5%. In de regel is deze breuk te gebruiken voor passtukken.
-
Hoe snel reageren jullie op mijn klacht?De fabrikant en Postmus moet binnen aanvaardbare termijn in de gelegenheid worden gesteld eventuele zichtbare gebreken op te lossen. Na ontvangst van jouw klacht nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
-
Hoe lossen jullie mijn klacht op?Bij klachten van het product wordt dit door ons schriftelijk gemeld bij de fabrikant. Blijkt de klacht gegrond te zijn, zal deze op een passende wijze worden opgelost. De (ver)legkosten kunnen wij helaas niet vergoeden.
Liever persoonlijk contact?
Heb je een vraag of wil je meer informatie over wat wij voor jou kunnen betekenen?