Veelgestelde vragen over "Retourneren & Garantie"

  • Hoe zit het met de terugbetaling?
    Na ontvangst van de materialen, kunnen wij direct contant het bedrag aan jou teruggeven. Voor bedragen boven de € 100,00 zullen wij het teveel betaalde bedrag aan je overmaken. Dit doen wij binnen 5 werkdagen.
  • Wat kan ik niet retourneren?
    Bij ons gekochte artikelen die speciaal voor jou besteld zijn, nemen wij niet retour. Bij ons gekochte aanbiedingspartijen, 2e hands materialen en grond/zand nemen wij niet retour. Tevens kun je producten met een * vermeld op uw order niet worden geretourneerd.
  • Moet ik nog wat meebrengen als ik spullen retourneer?
    Retourneren kan uitsluitend op vertoon van de aankoopbon en binnen 6 weken na aankoop.
  • Vragen jullie kosten voor het retourneren?
    Hiervoor wordt 25% handelingskosten berekend. Let op: zand, tegels en voor jou speciaal bestelde materialen worden niet teruggenomen. Informeer bij aankoop welke producten wel of niet retour kunnen. Indien wij de materialen retour halen berekenen wij transportkosten.
  • Wat betekent een sterretje bij het product op mijn order?
    Hiermee wordt aangegeven dat dit product niet kan worden geretourneerd
  • Wat mag ik retourneren?
    De meest voorkomende bestratingsmaterialen mogen door jijzelf worden teruggebracht op de opslag in Katwijk, mits heel en onbeschadigd (let op: stenen en tegels niet over elkaar schuiven in verband met krassen). Producten met een * op jouw order kunnen niet worden geretourneerd.
  • Heb ik garantie bij Postmus?
    Mochten de werkzaamheden in opdracht van Postmus Sierbestrating zijn uitgevoerd bieden wij 1 jaar garantie op het straatwerk. Verder verschild de garantie periode per product. Vraag garantie periode voor aankoop van het product aan één van onze medewerkers.

Liever persoonlijk contact?

Heb je een vraag of wil je meer informatie over wat wij voor jou kunnen betekenen?

Plan een afspraak